Przejdź do głównej zawartości

Rozdział 26

 Siemka wszystkim, szybko piszę ten post, wiem, że spora grupa osób czeka na następne rozdziały jednak, aktualnie nie mam dość czasu na ich tłumaczenie, jestem w trakcie pisaniu pracy pracy licencjackiej, a obrona zbliża się nieubłagalnie. Robi się również coraz cieplej, z tego powodu też  wolę spędzić czas na zewnątrz, niż cały czas siedzieć przed komputerem. Rozdziały póki co nadal będą publikowane pierwszego dnia miesiąca. Mam nadzieję, że zrozumiecie, a ja nauczę się lepiej gospodarować czasem.

Trzymajcie rozdział 26.




Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Who made me a princess - manga PL

Link do mangi: Who made me a princess

Rozdziały 67-68

 Hejka, kolejne 2 rozdziały gotowe. Rozdział 67

Rozdziały 73-74

  Kochani, mam dla was kolejne rozdziały, postaram sie co miesiąc dodawać nowe (nie obiecuję, ale będę się starać). Miłej lektury!!! Rozdziały 73-74