Przejdź do głównej zawartości

Rozdziały 67-68

 Hejka, kolejne 2 rozdziały gotowe.

Rozdział 67


Komentarze

  1. Dziękuję za twoja ciężka prace, czekam z niecierpliwością na kolejne rozdziały <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, świetnie się to czyta

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam dziękuje za twoja prace ale mam skromne pytanie kiedy można się spodziewać dalszych rozdziałów 🤔 z tego co czytałem i widziałem to najczęściej na początku miesiąca ale już minęły dwa i nic nowego🥲 Życzę ci więcej wolnego czasu i dobrej weny na dalsze tłumaczenie 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy kolejne rozdziały?

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć :) czy seria będzie kontynuowana? Jeśli nie, to czy ktoś może wie, gdzie można resztę znaleźć w języku polskim?

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka kiedy kolejne rozdziały?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za tłumaczenie i chciałabym się zapytać czy będzie to jeszcze kontynuowane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na kolejny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  9. Już rok i dalej nie ma kolejnego rozdziału 😰

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam dziękuje za twoją dotychczasową prace 🙂 Niedługo minie rok od dostatnich rozdziałów czy jest szansa na kolejne czy projekt umarł niestety 🤔

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za tłumaczenie! Jak widać, już się tym nie zajmujesz, ale dzięki Tobie mogłam przeczytać mnóstwo rozdziałów po polsku i za to jestem bardzo wdzięczna. Tłumaczenie i edycja na świetnym poziomie! Miałam mnóstwo radochy wczytując się w manhwe. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Who made me a princess - manga PL

Link do mangi: Who made me a princess

Rozdziały 73-74

  Kochani, mam dla was kolejne rozdziały, postaram sie co miesiąc dodawać nowe (nie obiecuję, ale będę się starać). Miłej lektury!!! Rozdziały 73-74