Przejdź do głównej zawartości

Szczęśliwego nowego roku! (rozdział 24)

 Kochani!! Rok 2020 nie należał do najlepszych, a zwłaszcza jeśli chodzi o moje tłumaczenia tej serii. Nie wywiązałam się za bardzo z moich planów, ale przetłumaczyłam w tym roku dla was 16 rozdziałów (planowałam więcej xd), mam nadzieje, że w nowym roku 2021, będę miała większą możliwość, aby skupić się na tej serii i przetłumaczyć dla was więcej rozdziałów. Przepraszam, że czasem musieliście długo czekać na nowe rozdziały i dziękuję, że zawsze wracaliście i dalej towarzyszyliście w przygodach Athy.

Podaje wam link do rozdziału 24, miłej lektury :D.



Komentarze

  1. Ta seria jest cudowna, dziękuję za jej tłumaczenie ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta historia jest przecudowna, przeczytałam wszystko w jeden dzień i z niecierpliwością czekam na nowe rozdziały! Liczę, że niedługo się pojawią bo jestem mega ciekawa dalszej historii. Dziękuje, że wybraliście akurat ten tytuł do tłumaczenia i za prace, którą w to wkładacie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Who made me a princess - manga PL

Link do mangi: Who made me a princess

Rozdziały 67-68

 Hejka, kolejne 2 rozdziały gotowe. Rozdział 67

Rozdziały 73-74

  Kochani, mam dla was kolejne rozdziały, postaram sie co miesiąc dodawać nowe (nie obiecuję, ale będę się starać). Miłej lektury!!! Rozdziały 73-74