Przejdź do głównej zawartości

Informacja dotycząca nowych rozdziałów

Piszę tego posta, ponieważ często pytacie kiedy będą nowe rozdziały.

A, więc nowe rozdziały będą się pojawiać 1 dnia miesiąca. Nie mam teraz zbyt dużo wolnego czasu, lecz tłumaczenie powoli posuwa się do przodu, więc proszę o cierpliwość. Staram się, aby tłumaczenie było jak najlepsze i aby rozdziały wizualnie wyglądały estetycznie.

Mam nadzieję, że dalej będziecie towarzyszyć mi i Athanasi w jej przygodach. 
Pozdrawiam...



Komentarze

  1. Naprawdę bardzo Ci dziękuję za twoją pracę bo bardzo wciągnęłam się w tą mangę i nie mogę zawsze doczekać się kolejnych rozdziałów, każdy rozdział dodany wcześniej jest naprawdę mile widziany, a 2 w miesiącu! Aż łezka by się w oku kręciła.

    OdpowiedzUsuń
  2. BARDZO CI DZIĘKUJĘ ZA TWĄ CIĘŻKĄ PRACE HONTO NI ARIGATO

    OdpowiedzUsuń
  3. Siema :)

    Bardzo dziękuję za Twój poświęcony czas i ciężką pracę włożoną w tak estetyczne i wręcz eleganckie rozdziały, Już nie mogę doczekać się nowych rozdziałów (✧ᴗ✧✿)

    Z wyrazami szacunku, Twój zawsze oddany Czytelnik ( ˘ ³˘)♥

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy będzie kolejny sezon? Dziękuję za Twój trud♥️

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Who made me a princess - manga PL

Link do mangi: Who made me a princess

Rozdziały 67-68

 Hejka, kolejne 2 rozdziały gotowe. Rozdział 67

Rozdziały 73-74

  Kochani, mam dla was kolejne rozdziały, postaram sie co miesiąc dodawać nowe (nie obiecuję, ale będę się starać). Miłej lektury!!! Rozdziały 73-74